aj aj aj aj aj ...

... Nu har jag lyckats med något konstigt må ni tro.



Under promenaden jag och S gjorde idag hade jag mina
gympa skor på mig för jag visste att vi skulle gå en bit.
Kände absolut inget i fötterna och när jag kom hem och tog av mig
mina skor så börja det svida på mina fötter och HALLÅ jag har nästan skoskav
på alla mina tår , HUR LYCKAS MAN ?? - Det är minsann den stora frågon.

Så nu har jag faktiskt aj aj aj aj aj i mina tår , tycker synd om mig :D


Jaja får väl ta och plåstra om mig själv och lägga mig i sängen.
Men först ska jag försöka gå en runda med vovven om det inte
gör så förbannat ont , annars skicka jag sambon min istället.
Måste ju kunna gå imorgon när det e dax för BVC :)

Men nu blir det sängen , nattinatti.

                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0