Vad mer kan man säga ...

... My life is perfect !
Jag tror inte jag kan bli lyckligare just nu.
Har en underbar sambo , en helt underbar dotter och helt underbara djur. ♥
En helt underbar familj helt änkelt.

Idag lämnade jag och Lova pappa hemma och drog en runda själva till
Mjällby och hälsade på Sandra , Eva och Palle.
Så himla lycklig att jag fick träffa min Sandra innan dom åkte tillbaka till Småland.
Satt och drack lite kaffe och pratade lite bajs ^^,

Efter det åkte vi inom mormor , morfar , morbror och Sandra.
Va tvungna att hämta lite saker till Zimbas tass.
Så där hann mormor mysa lite med Lovisen.

Helt underbar dag med solsken och fågelkvitter.
Sen åkte vi hem och myste med pappsen lite.

Lilla Lova hon har sovit på mitt bröst hela , hela natten.
Så fort man skulle lägga henne skrek hon.
Så min natt tillbringade jag halvsittande med en mammig dotter på bröstet.
Sov ca 3-4 timmar. Jaa livet e helt underbart

Nu väntas faktiskt Tv för min del är fortfarande lite sleten efter natten som varit.
Fast jag hann ta en powernap innan på 1 timme.
Så jag tackar nog för min ikväll och slänger in ett inlägg imorgon.
NattiNatti gott folk.


SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0