Tråkiga måndagar ..

... Usch ja , värre finns inte. Början på en ny vecka.
Se vad denna har att erbjuda för roligt.

Idag har vi inte gjort så himla mycket.
Fick lite kaffe besök av morfar / pappa Ulf.
Sen va vi ju tvungna att åka till veterinären igen med Zimba för att byta hennes
bandage och få saker med oss hem för att själva byta.

Jaa , man kan ju undra vad hela detta roliga kalaset går på ?
Usch ... Vill inte äns tänka tanken.
Får väl ringa till försäkringsbolaget och höra om dom tecker de ,
förhoppningsvis kanske :D " håller tummarna ".

......
Tände grillen idag igen :) hehe .
Men det är alltid lika gott med grillat kött och något gott till det , mmm.

Innan maten idag hade jag de lite tråkigt.
Så stackars Lova fick hjälpa mig :).
Vi hade en liten tid för att fotgrafera lite i soffan idag.
Och ja jäkla vad fina bilderna blev , är super nöjd med dom.
Till och med jag kan fota , helt otroligt :) hehe.
Här kommer dom i alla fall .

   

   

Det är i alla fall några va bilderna.
Orkade inte lägga upp alla men 8 st kan ni väl nöja er med -.-

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt.
Lova hon sover nu som en stock. ( inget ovanligt )
Och jag sitter vid datorn och hänger " som vanligt "

Blir väl lite Tv ikväll , sista avsnitten av Erik & Mackan .
och sen blir det Svenska Hollywood Fruar.
Sen blir det väl lite mat för lilla Lova och sen väntas sängen minsann.
Är helt slut idag , vaknade 8 idag , fick ändå lite sovmorgon , och de tackar vi för :).

Nej nu har jag nog inte mer och skriva om.
Kommer väl på något mer ikväll :) .
Men ha en mysig mådagskväll alla söta ♥
SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0