The dream ...

... Is Broken !

Jag och sambon fick åka in på Förlossningen idag på grund av att jag inte
har känt lill flickan som vanligt. Hon har inte sparkat ingeting :/.
I och med det är första lilla bebisen så blir man lite orolig !
Så jag ringde in och dom sa att vi skulle komma in direkt så dom kunde
kolla flickan i magen och se så allt va bra med henne.

Hjärtat på flickan lät jättebra , det slog jämt och fint.
Fick sitta ca. 15 min med den och titta på hjärtslagen och mina värkar.
Men Bm sa att allt va jätte fint och de lät jättebra.

Sen fick vi göra ett Ultraljud för att se hur modekakan va och hur mycket
fostervatten jag hade och hur flödet i navelsträngen va.

Men allt va verkligen jättebra. Modekakan va jättefin och de va
fint med fostervatten , precis som de skulle.
Och flödet i navelsträngen va jättefint. ALLT VA TOPPEN

Så de va bara att åka hem igen , och vänta ännu mer.
Vi vill ju att vår lilla flicka ska ut nu , så man kan mysa och gosa
och kalla oss familj ^^,

Ja som jag skrev i förra inlägget om Ricinoljan
Va och hämtade flaskan idag. Och efter mycket om och men så har jag bestämt
mig en gång för alla att jag INTE ska ta den.
Jag har bara en känsla inom mig att lill flickan kommer när hon känner för de.
Och att det blir SNART !

Nej nu ska jag titta på Tv4+ -112 på liv och död.
Sen väntas sängen för min del med massa mys 




,- Förrästen , sambon och min far har byggt klart hela staketet
idag i de fina vårvädret. GRINDEN blev med klar. Nu är det så fint så,
fattas bara lite fina vårblommor i krukorna nu. Sen jäklar ! ^^,

SEE YAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0