Sovmorgon ...

... Det fick jag imorse tack vare min lilla Lova.
Hon somnade igår vid halv 11 tiden typ.
Vaknade första gången vid halv 6 tiden åt lite och sen somnade hon minsann direkt
efter maten och VI vaknade inte förräns halv 10 ..

.. UNDERBART

Idag känner jag min faktiskt ganska slö , ont i huvudet och snuvig.
Hoppas att jag inte börja bli sjuk. För det vill jag verkligen inte :/ .
Har varken tid eller ork med sånt skit just nu .

Jag och Dennis har kommit fram till att vi ska åka och kolla på en TV.
För det behöver vi verkligen , och de är det första vi ska inskaffa oss
när jag fått besked av försäkringskassan hur mycket jag får nu
när jag går mamma ledig.

Sen vill jag ju inskaffa oss en ny kamera , vilket också behövs nu när vi ha flickan.
Alltid roligt med foto , man vill ju inte missa något.
Sen vill vi inskaffa oss en större säng , får ju knappt plats med alla djur och sen jag och Dennis :D
Får väl se vad dessa pengar räcker till.
Ska bli spännande och se hur mycket man får med , och vad man har och röra sig med.

Idag till middagen gjorde vi Bakadpotatis och hemmagjord räkfyllning.
Fy fasen så god den blev och så himla enkel va den med och göra.
Och i och med att jag e sååå snäll så kommer receptet på MIN räkfyllning.

,- Tog 5 dl gräddfil.
ca 1 dl majonäs ( upp till var och en )
Skalade räkor ( vi köpte färdiga )
Dill ( upp till var och en )

Blanda i en skål och vips KLAR !
Hoppas ni prova.

Kvällen vet jag inte vad den har att erbjuda faktiskt. Massa Mys kanske ♥
Och såklart på Tv " Vad blir det för mat " 21.00
Sen vet jag faktiskt inte , sängen kanske med en film. Eller massa Lova mys ♥



Nej nu ska jag kolla lite Tv och slappa efter maten och se om min huvudvärk släpper.
Så alla få ha en trevlig , mysig och rolig Torsdags kväll.

SEE YAA!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Eftersom du pluggat och innan dess inte jobbat heltid får du nog bara lägstabeloppet tyvärr. :/ Samma sak gäller mig. Det är lite beroende på hurdan A-kassa och sjukpenning du skulle fått om du sökt det.



Hon är så fin, lilla Lova! :)

2010-04-22 @ 17:24:17
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Ida

Nja de e inte riktigt säkert för dom tog med allt jag tjänat. typ 100.000 något. vet inte hur dom räknat , återstå och se :)



tack hjärtat..

2010-04-22 @ 19:43:14
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, men de räknas ju typ 200 dagar innan eller nåt. Har med krabbat med försäkringskassan idag, det är sjukt svårt o bestämma hur mkt dagar man ska ta ut per vecka o sånt ju! :S Dagarna ska ju helst räcka ett tag.. Suger!



Henne har ni verkligen lyckats med, hon är så himla gullig! :P Nu längtar jag massor efter min lilla knoddis :D

2010-04-22 @ 21:09:27
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Ida

okok , jaa ska verkligen bli spännande och se.

har ju inte fått betalt för mina daga ännu när jag gick med henne :/ . Och sen nu ska jag ju få denna mån. jaa bara krabb med dom tycker jag. :)



hehe , tack vännen. hon längtar tills hon får träffa dig med :D

2010-04-22 @ 22:01:59
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0