Motto ...

... Va dig själv , alla andra är redan upptagna.  ♥

Ja , det kan jag verkligen hålla med om ^^,

Jaha , idag har typ inte hänt ett skit känns de som. BF + 1 , hmm jag är så otålig.
Jag vill ju bli mamma nu , och bara kunna gosa med mitt hjärta.
Och kunna kalla oss en familj.  ♥

Idag vaknade vi typ 7 , första gången. Hunden va lite dålig så hon kräkte
stackarn , 2 gånger till och med. Men vi somnade om och vaknade
vid 11 tiden igen. Sen va det minsann mys som gällde i sängen.

Vi har stor städat hela lägenheten idag " bara för att "
men nee , här händer inte för mycket.
Fick ett mejl på Facebook av en kompis som hade hört att man kunde blanda ,-
- Apelsinjuice.
- R
icinolja.
- Bakbulver.
Och dricka det , de skulle sätta fart på förlossningen , men hallå ?
Hur gårr låter det på en skala 1 - 10 ? Uuu..

Sen fanns de ganska mycket på internet man kan söka. Det va bland annat ,-
- Blåsa ballonger.
- Stimulering av bröstvårtorna.
- Sex.
- Annanas .
- Äta curry.
- Akupunktur.
- Hallonblands te.
- Promenader.
Ja om det funkar vet jag inte. Får kanske ta och prova något bara för skoj :D.

Promenader funkar kanske inte så super , jag har gått 2 runder varje dag
nu , men fasen de händer inte ett skit.
Har varit och sprungit i affären , bara för att. Men NEJ , inget har hänt.

Idag blev vi sugna på hemmalagade hamburgare, mmm , va gott de va !
Helt annat än dom man köper.
Nej nu väntas lite Tv för min del , sen får vi väl se vad denna kvällen slutar :D
Har en trevlig Söndag mina vänner.

SEE YAA!



♥ SWEDEN ROCK FESTIVAL 2009  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sölvesborgspizzans starkaste pizza brukar hjälpa, tror den heter acapulco ;)

2010-04-04 @ 20:47:26
Postat av: Ida

Hehe , kanske man ska ta och prova den :D

2010-04-04 @ 21:30:51
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan inte säga om det hjälpte. Och jag vet att sjukvärden aboslut INTE rekommenderar det då man kan få jätte mycket diarré och bli uttorkad, och det är ju inget man vill vara under förlossningen.

Meeen, jag drack ricinolja blandat med apelsinjuice kvällen innan Henning tittade ut ;) 15 ml blandat med apelsinjuice, inget bakpulver. Men då ska jag också säga att jag är väldigt "hård" i magen i vanliga fall, så det fick faktiskt ingen laxerande effekt på mig. Har du lätt för att få diarre eller så ska du nog inte testa. ;)

2010-04-05 @ 10:55:13
URL: http://appelgardensmat.blogg.se/
Postat av: Ida

Okejokej , där ser man. De kanske är värt att prova :). Nee jag är ganska hård i magen jag med. Så de ska nog inte vara några större problem tror jag :) , men bakbulver kan ju inte vara så himla gott i. I och med du inte hade de ska jag nog inte heller prova :D

2010-04-05 @ 14:49:44
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0