Jaha Ja ..

.. Nu är snart Lördagen med slut !
Men denna dagen har haft mycket att erbjuda.

Lova vaknade halv 6 imorse och va hungrig och ville ha sin blöja bytt.
Efter det somnade hon som en stock , de gjorde jag med =)
och vaknade tio i tio igen , mys ♥

Hela familjen Lindoff / Christensen har varit riktigt trött idag.
Somnade 1,5 timme till en film med mitt på dagen , herregud.
Men efter det åkte vi till Lovas mormor, morfar och lilla morbror.
Och fick massa mys från morbror och mormor , men de gillar hon =).

Sen " orkade vi inte laga mat " så vi beställde en familjepizza och käkade idag.
Mmm , men gott va det , ibland får man unna sig lite gotte gott gott !
Tänkte jag skulle ringa till min syster med på måndag och beställa en tid till mitt hår.
Behöver verkligen de , mitt hår ser ut som stryk.
Har inte gjort vid håret på ett bra tag , kan kanske vara typ ett halv år , kanske mer.
Så fatta hur de ser ut nu med utväxt och dyligt.

Fundera på att lägga massa blonda slingor i .
För det verka ju vara inne nu i sommar som jag hört. Man kanske ska vara me lite i hår modet =).

Nee , gott folk  ...

Nu tror jag faktiskt att jag ska mata Lova en sista gång och byta på henne.
Sen väntas banne mig sängen.



Min moster har varit så snäll och stickat denna fina lilla " Pippi " tröjan till lilla Lova.
Den va så fin och passade så himla bra. En riktig " pippi " flicka.

Nej ...

Minsann nu får jag skriva klart här och stänga av datorn.
och skriva mer imorgon , för nu väntas sängen.
Nattinatti everybody ♥

SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0