Ja ser de snöar ...

.. Jag ser det snöar
- vad i helvete ? ...

... 20 April 2010 och det snöar , jag vill bara gråta.
Usch , usch , usch.

Men idag vaknade man i alla fall kl.07.30 till SOL.
Underbart att min lilla Lova kan sova så länge , helt underbart.

Idag Idag Idag
Har man inte hittat på sådär jätte mycket precis , men ändå varit duktig.
Ringde till veterinären idag angående Zimbas tass. Så nu ska dom skicka hem alla
hennes papper och papper till oss så vi kan skicka in dom till försäkringskassan
och se om dom kan ta denna kostnaden , undrar var den slutar på :S , usch
vill nog inte äns tänka tanken .

Sen körde vi en runda till sandbäck för att VÅR städa bilen lite.
Alltid skönt med en ny städad bil minsann.
Och fin blev den också :).
Sen myste Lova lite med morfar , mormor , morbror och Sandra en stund innan
vi åkte hem för att laga lite mat.

Det blev kyckling gryta med nudlar.

Sen fick vi besök av min kusin Petra och hennes sambo Denni
på lite kaffe och kaka.
Lova fick super söta kläder av dom , helt underbart söta.
Hon kommer bli så fin i dom.

Nu sitter man bara framför Tv och päser in i de sista innan sängen snart ropar på en.
Är trött som en , ja jag vet inte vad. Bara längtar till sängen :)
Nee ...

.. Nu är det nog slut på denna Tisdagskvällen för min del.
Orkar knappt hålla mina blå öppna mer.
Så jag tackar faktiskt för mig ikväll och skriver mer imorgon för då kommer BVC på besök.
Ha en fortsatt trevlig Tisdagskväll allesammens.

Denna underbara bild fick lilla Lova av morbror Philip.
Tack sänger vi .

God natt och sov så gott.

SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0