Fröken trötter ...

... Det är jag de just nu. Mina blå orkar inte hållas uppe mycket längre.
Men ska snart sova , ska bara skriva här , sen ut med vovven en sista runda.
Sen blir det sängen för min del i alla fall.

För imorgon kan jag minsann inte ta SOVMORGON .
Ska till BM halv 9 på morgonen :)
men det är alltid lika trevligt att åka dit. Hoppas allt e som de ska , och att vi kan prata
lite hur vi ska göra och så nu när jag gått över.
Ska bli roligt att se hennes min imorgon när jag kommer :D haha.

Jaa , nej jag har inte så mycket att skriva nu faktiskt.
Tittat på Tv typ hela kvällen nu med mina värkar va 6 min.
ROLIGT , nej det kan jag ju inte påstå precis ....

Tittat på " halv 8 hos mig " och " fuskbyggarna "
sen de nya på 5:an . Nu e jag dödstrött !
Ska gå en sista runda med Zimba så hon kan sova gott inatt :)

FAKTISKT så köpte vi en ny grill idag. En RÖD hehe , super fin.
Nu vi har grillat korv ( inget ovanligt ) på den idag för fösta gången i SOLEN ! ^^,
       
 
   



♥ SÖTNÖTEN
Zimba , hunden ni aldrig glömmer ^^,

nej nu tackar jag för ikväll så synd vi imorgon :)
Nattinatti gott folk.

SEE YAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0