Första besöket på BVC ...

... Gjorde jag med lillan idag.
Allt va bara fin fint med henne , hon hade gått upp 200 g till sen förra veckan.
Så nu väger lill tjejen hela 3900 g. Dom mätte henne med nu va hon 53,5 cm lång.
Så så himla mycket hade hon inte växt precis , bara ½ cm. Men huvudsaken
allt e bra med henne så spelar de ju ingen roll.

Hon va verkligen jätteduktig skrek bara när vi skulle gå. Men tysnade direkt när vi satte oss
i bilen. Hon älskar att åka bil och det är väl tur det ^^,

Sen stod det stor handling på schemat för vår del idag , hade knappt inget hemma alls.
Fick ju lite pengar av FSK idag , men inte tillräckligt " SOM VANLIGT "
men det återstår och se om jag får mer pengar nu i slutet som dom lovade.
Annars vet jag inte hur man ska kunna överleva på 2800 varje månad.
Men som sagt det återstår och se.

Fick även lite besök av morfar / pappa idag på kaffe ute i solen.
Helt underbart att man kan sitta ute och njuta med en kopp kaffe.
Och lillan sov i vagnen utanför , myspys.

Nu väntar jag på " halv 8 hos mig " , sen får vi vil se vad som händer här näst.
Inget planerat , bara massa mys kanske . Och de tackar man inte heller nej till !

Och har fått dille på en låt nu med , den spelas varje dag på Spotify ,-

JASON DERULO - IN MY HEAD.
Nu tackar jag för mig denna tisdagskvällen.
Har en underbar kväll med era kära.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0