Flikkansomaldrigfaller...

... Saknar sin Iamstarstruck !

Min älskade vän , min älskade Sandra.
Bättre människa på denna jorden finns inte det kan jag lova er.
Hon är verkligen allt man kan önska sig.

Vi hittade varandra som handen i handsken , och alla dessa
underbara tider vi har haft , jag säger bara Herregud.
Nu ska vi bli mammor båda två , ska bli helt underbart.
Vi kan mysa med våra små bebisar och bara njuta av shopping och kaffe :)

Jag ska , så fort min dotter är född åka rätt upp till Småland till henne
och bara krama om henne. Har inte träffat henne på länge nu.
pga att jag inte kan köra så långt med min mage och rygg :( , dummadumma.

Men snart kommer jag !

Älskar dig min underbara SANDRA , du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Du är mitt ALLT !   ♥

♥ VÄNSKAP PÅ HÖG NIVÅ ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh gumman, du är så söt! Jag älskar o saknar dig också så himla mycket!

2010-04-07 @ 14:58:19
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Ida

Naw va bra :) hehe.

2010-04-07 @ 15:00:35
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0