Flickan ..

.. Från ovan !

Tittade på den filmen igår kväll , hade inget att göra.
Och såg på reklamen på Tv att den hade bio premiär idag.
Så bad sambon att ladda ner den.

”Flickan från ovan” handlar om Susie Salmon. Hon är en glad och sprallig tjej på fjorton år, som en dag går och blir mördad. Hennes familj blir givetvis utom sig av sorg och en jakt inleds på mördaren. Susie själv fastnar i gränslandet mellan döden och livet och från ovan sky lyckas hon kommunicera med sin familj och leda dem på rätt spår till förövaren.

Jag tyckte att filmen va bra och spännande , ganska sorlig.
Men ibland va den också lite små rolig då och då.
Jag förstår inte människor som kan göra så med små flickor. Usch.
Handlingen va bra , man hängde med ganska bra i den.
Den hade bara fått 2 + av 5.
Men jag tycker faktiskt att den får en 4:a.
Jag älskar sånna filmer , precis som denna.
Lite spännande samtidigt som man dras med i den,
Tycker verkligen att den är värd att se :).

Hoppas nu kollar in den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0