Bojkotta Alvedon ..

... Det ska jag göra så fort jag bara kan.
FAN för alvedon.

Sitter här nu med 6 min mellan varje värk. Ringde in till förlossning för att rådfråga.
Dom säger till mig att vänta och att det är för tidigt att åka in.
Att jag ska ta 1g Alvedon och försöka gå och lägga mig :/.
Hallå nu får dom fan ta och ge sig , ska man åka in när huvudet är ute eller ?

 Man ska åka in när värkarna är mellan 2-5 min , AAA..
Jag spyr på allt inom vård personal.
Hur fan ska det gå när man väl är inne på fölossningen ?
Det undrar jag minsann , he kanske är lika otrevliga då :)

Jaja , nu ska jag försöka sova lite.
Men ska INTE ta någon bajsalvedon.
Ställer mig hellre i en varm dusch , eller ett varmt bad.
Det hjälper nog bättre.

Men har en trevlig kväll alla söta människor.
Så skriver jag imorgon om inget händer inatt ^^,


Kommentarer
Postat av: NF

sv : du passar nog i dem :) kram :D

2010-04-08 @ 23:10:05
URL: http://nuurish.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så mycket :) får väl se i sommar .

Fin Blogg du hade. Kram

2010-04-08 @ 23:13:12
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0