Är gravid i vecka 41 ...

... Nu handlar det bara om dagar. Håll ut! Medan du kanske lider igenom den sista
tiden ligger bebisen tryggt inne i magen och gottar sig.
Vi vill passa på att säga grattis, snart är du mamma!

Ja denna eviga väntan , jag DÖR !
Nu är det faktiskt BF + 2 , och inget har hänt.

Imorgon ska jag till en god vän som precis fått en liten kille.
Ska dit och hämta Ricinoljan , se om det hjälper !
Har läst mycket på internet om denna olja , läst och läst.
Så imorgon får ni veta om jag tagit den eller inte ?
jag står i valet och kvalet om jag ska eller inte ska.
Men det är frågan minsann ?
TOMORROW ^^,



~~~~

Ja idag har det inte hänt allt för mycket faktiskt.
Men min mamma , pappa och min lillebrors tjej Sandra tittade inom på lite fika
idag på förmiddagen , satt och pratade och hade trevligt.
Sandra hade inte sett barn rummet nu när de e klart ,
hon tyckte de va fint i alla fall. Och de har vi MIN mamma att tacka för.
Jag satt typ på en stol och pekade vart jag ville ha sakerna. :)
Men hjälpte till att vika och hänga in alla de små kläderna sen :)

Jag och sambon har gått två låååånga rundor idag bara för att sätta
igång lill flickan i magen så det händer något någon gång :D , men ikke de inte.
Hon trivs nog i magen den lilla gotte grisen.
Gick till en liten affär som ligger här i närheten , köpte lite godis och chips , mmm ^^,

~~~~
Provade något nytt idag som vi köpte i affären ,
vi har en sådan Soda Stream , och har kollat på olika smaker och så.
Sen fick vi syn på att Fun light har gjort smaker till S , S.
Och mycket , mycket billigare.

Så vi provade den nya smaken hallon.
Och kära gott folk den är helt underbar , smakar precis som hallonsoda ^^,.
Och man spara ju lite pengar och alla dessa tradiga plastflaskor.
Så denna rekomendera jag till tusen .



,- Finns i dessa smaker med.


Nej nu tackar jag nog för mig denna kväll.
Så hörs vi imorgon kära människor.
                                                                                                                          Nattinatti !
                                                                                                                                   SEE YAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0