Aprilväder ...

... Det kan man verkligen kalla detta.
Först skiner denna underbara solen , sen helt plötsligt regnar det som tusan
och tro de eller ej men sen börja det hagla och snöa lite.
Detta är verkligen riktigt Aprilväder.

Ja idag va BVC här på hembesök , gick jättebra med allt.
Lillan hon hade gått upp 500 g sen vi vägde henne sist.
Så hon tar sig minsann denna lilla tös.
Ska vara där nästa vecka på BVC och väga henne igen , se om hon gått upp mer eller gått ner.
Sen satt vi bara och pratade lite vad hon ska få för sprutor och lite sånt.
Men väldigt trevlig människa som har hand om henne i alla fall och de e ju tur ^^,

Fick alla papper på Zimbas kastnader hos veterinären , så nu är det bara
att göra ett försök att skicka de till försäkringskassan och hoppas på de bästa :D

Annars har vi inte gjort så himla mycket idag , morfar / pappa va på besök.
Skruvade upp en hylla ute på " altanen " eller vad man ska kalla de ...

.. Fint blev det i alla fall.

Nu har vi precis haft en väldigt gråtig liten flicka , vill bara vara i famnen och mysa :)
men de gör inget bara mysigt och helt underbart.

Tittat på " Anna Anka söker assistent " ..
.. - Usch jag kan inte med denna person , blä , blä , blä på henne .
Fattar inte hur man kan jobba för henne. Ärligt talat.
Sen blev det " Fuskbyggarna " och nu tittar vi på " Sandhamn "
Sen väntas sängen för vår del minsann.
Är helt slut idag börja känna mig lite hängig , och allmänt dålig.
Huvudvärk och Snuvig.
Men man får hoppas att det inte bryter ut totalt nu , för det orkar jag minsann inte nu.

Nee gott folk. Nu tackar jag nog för mig ikväll.
Så hörs vi imorgon.


Dagens Outfit på Lova.


* Underbarast *

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0