April , April ..




.. Din dumma sill , jag kan lura dig vart jag vill
! :)

Idag är det minsann 1 April. Då va det dax för att luras ,
jag har inte lurat någon idag , och har själv inte blivit lurad *phu*

Ja idag är det ju verkligen tecken på vår , SOLEN är ju helt fantastiskt underbar !
Kaffe koppen i högsta hugg och en vår glad hund. Som har så mycket spring i sig.

Idag har Sambon och jag stor handlat minsann :) , i och med att han nu ska grilla ikväll
inte konstigt enligt han , men jaa grillning ikväll igen.
Men det är något extra när man tänder den där grillen , mmm.
Det bara saftas i munnen på något sätt.

Vi blir inte ensamma i alla fall.
Några av hans vänner skulle komma ner , ska bli trevligt.
Grilla sen avslutar man väl med Gitar Hero !

Jaa , här har ingen bebis kommit ännu i alla fall.
Sitter med mina förvärkar va 20-25 min , FORTFARANDE.
Haft det nu minsann i 3 dagar , BLÄ för de.
Man kan ju hoppas att de kommer sätta igång nu någon gång
så man får ut de lilla livet som levt i mig i 9 mån.
Och att få lära känna denna lilla söta skapelsen vi har gjort :)

Nej minsann , varför sitta här inne vid datorn och glo och skriva.
När den underbara SOLEN skiner starkt utanför.
Så jag tackar för mig nu , med en stor PÅSK KRAM !
och beger mig ut i våren , med en kopp kaffe och mobilen min.

GLAD PÅSK PÅ ALLA UNDERBARA KÄRRINGAR ! :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0