Äntlingen Fredag...

... Men gud så jobbig ändå.

Lova har absolut inte velat sova något idag , bara vill vara i famnen och gosa
hela , hela tiden. Har sovit sammanlagt typ 1 timme idag.
Somna vakna , somna vakna.
Jaa ibland måste man ha sånna här dagar också. >.<

Men natten har varit ganska bra , vaknat fler gånger än innan.
Sen har hon bara velat sova på bröstet så jag har inte sovit jättebra inatt. menmen.
Har i alla fall hunnit städa av lite här hemma och så , för sambon Dennis åker iväg imorgon
till några vänner i Småland. Så jag och Lova blir helt själva ända till söndag.
Hur ska vi fixa detta , men förhoppningsvis blir det väl bra :)
Man får alltid hoppas på det bästa >.<

Ikväll händer nog inte så himla mycket , extra mycket mys kanske .
Köpte massa gottigott.
Äppelkaka ska vi göra ikväll , jordnöts ringar och godis.

sen köpte jag nya Marabou polka som jag ska prova ikväll.
Får väl se om den är god eller inte. Får skriva ett inlägg sen kanske .

Har en trevlig och mysig Fredagskväll.
Kisses.
SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var det gott? :P Ser mumsigt ut :D

2010-05-03 @ 10:13:44
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0