3 April 2010 ..

.. Det är nu väntan ska vara över , men inte ?
Nu har jag gått mina 9 månader och lilla flickan ska vara beräknad att
titta ut idag. Men det återstår och se , dagen är ju inte slut.
Kommer kanske senare idag , eller ikväll. Kanske inatt :)
Ingen som vet , bara de lilla busfrö´t i magen min.

Tänk att detta lilla underverk har legat i min mage nu
och gottat sig totalt , så nu vill vi att hon ska komma ut :)
Längtan är enormt stor nu. Vill bara ligga och mysa.

Idag är i alla fall en helt underbar solig dag !
Vi va en runda på stan innan och handlade lite rengörings saker
till hemmet vårt , så nu ska de lukta gott igen :)

Sen blev de en tripp till djuraffären.
Lill fian behövde nytt koppel , och så va vi ute efter
en ny borste till henne , hon fäller nu som satan ,
vinter pälsen som ska bort.
Det blev ett nytt fint koppel till henne som blev superbra.
Det blev en " dyr " borste , men han i affären sa att
den va värd vartända öre.
När vi kom hem provade vi den , och den va verkligen SUPER !
så pengarna va den värd. Nu är hon så fin så. :)

Nej nu ska jag snart hänga upp tvätten om den kan bli klar någongång.
Tänkte hänga den ute i solen :).
Sen bär det av till familjen i Sandbäck , vi ska grilla.
Hehe , inget ovanligt. Men va fasen man får ju passa på nu i vår SOLEN :)



Hoppas alla får en trevlig lördag !
Kisses.
                                                                                                           SEE YAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0